preskoči na sadržaj

Osnovna škola Bariše Granića Meštra Baška Voda

Login
Tražilica
Kalendar
« Prosinac 2019 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31 1 2 3 4 5
Prikazani događaji

ŠK. G. 2023./2024.





Korisni linkovi

Office365 Education



Agencija za odgoj i obrazovanje


CI SDŽ - Centri izvrsnosti SDŽ


EDIT CodeSchool



 Dabar - Međunarodno natjecanje iz informatike i računalnog razmišljanja


e-Knjižnica




Portal za škole

Anketa
Kojih sadržaja biste željeli više na stranicama naše škole?






Pitanja i odgovori
 Naslov: FAQ

  • Naj 10 pitanja

  • Nedavna pitanja

  • Arhiva pitanja
Forum



ŠKOLSKI BUS


 


 

Vrijeme

 
Nova lozinka

Hrabri telefon

Zaustavimo (elektroničko) nasilje

Sigurniji internet

Centar za sigurniji internet

 

Nauči sve o internetu!

 

Pet za net

Seksualna edukacija za mlade

Medijska pismenost

Medijska pismenost

Surfaj sigurnije

Sigurnije na Internetu

#SurfajSigurnije

Sigrunost bežićnih mreža

#SurfajSigurnije na društvenim mrežama

#SurfajSigurnije Mali pojmovnik

PIRLS i TIMSS 2011.

 

PIRLS   i TIMSS

2011.

Jedinstvena mogućnost međunarodne procjene učeničkih postignuća u četvrtome razredu


Međunarodni projekti IEA organizacije – PIRLS i TIMSS, oboje se 2011. godine istovremeno provode što zemljama koje sudjeluju omogućuje da:

  •  provedu u četvrtim razredima jednu sveobuhvatnu procjenu postignuća na tri osnovna područja – razumijevanje čitanja, matematika i priroda i društvo.
  • prikupe mnoštvo kontekstualnih podataka s ciljem poboljšavanja poučavanja i učenja.

 

Poboljšajmo obrazovnu politiku i donošenje odluka o budućem obrazovanju naše djece


Rezultati u postignućima u razumijevanju čitanja, matematici i prirodi i društvu/biologiji prikupljeni na istoj skupini učenika osnovne škole popraćeni podatcima dobivenima od roditelja, ravnatelja i nastavnika mogu pomoći u:

  • određivanju općeg obrazovnog pristupa u područjima ključnima za buduće učenje – čitanju, matematici i biologiji/prirodi i društvu;
  • određivanje jakih i slabih strana poučavanja čitanja, matematike i biologije/prirode i društva u međunarodnom kontekstu;
  • mjerenju napretka kroz vrijeme sudjelovanjem u više ciklusa PIRLS i TIMSS projekata;
  • informiranju nacionalnih i lokalnih vlasti o provođenju školskog kurikuluma i poučavanju;
  • prikupljanju dubinskih podataka o školskoj klimi, dostupnim nastavnim sredstvima i poučavanju;
  • Preispitivanju stanja jednakosti pristupa obrazovanju.

 

Projekti se provode u suradnji s Nacionalnim centrom za vanjsko vrednovanje obrazovanja.
Glavno ispitivanje provest će se tijekom svibnja 2011. godine.
Školski koordinator projekta: Dragana Šućur, pedagoginja. 
preskoči na navigaciju